Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

cadouri, cadouri

cadouri, cadouri

Ce cadouri sa mai oferim familiei!

Buna ziua! Sper ca ati avut un week-end excelent desi Romania a pierdut la fotbal, afara ploua cu galeata sau cu ‚grindina’ si astazi e Luni. Eu cam am trecut toate acestea cam neobservat deoarece sunt captata de fiica mea, care s-a decis sa renoveze casa si eu o asist cu mare drag. Am inceput impreuna, intr-un fel, asa ca sunt destul de implicata. Imi place idea de nou, curat, spatios, viu si durabil. Sper ca schimbarile aduse casei sa fie cele pe care le speram. Am cautat materiale de constructii care sa se potreasca si petrecand atat de mult timp online am gasit inca ceva ce cautam demult si pe care ma gandesc ca este momentul potrivit sa il fac cadou deoarece este ceva ce nepotelul meu isi doreste enorm, si pe care cu siguranta ca familia sa nu si-l poate permite in acest moment. Ce credeti ca am gasit, cred ca aveti o banuiala ... este un – Skateboard electric . Un vis demult nerealizat al nepotelului meu dar care cred ca ar veni la momentul potrivit, acum vara, excellent pentru parc. Am ezitat mult timp pentru ca erau destul de scumpe dar acum am vazut oferta la reducere si cred ca este la un pret acceptabil.

 

Reducerea este de aproape 650 de RON, culoarea il scoate in evidenta, iar cadoul mi se pare chiar util. La pret de bicicleta, dar mult mai sic, mai rezistent si mai practic, sunt sigura ca va fi un accesoriu binevenit. Ce credeti? Care sunt experientele voastre? Am auzit de accidentari, explozie a bateriei …  dar nu stiu daca este adevarat!

Va doresc o saptamana usoara si o vara plina de realizari! 

To be informed of the latest articles, subscribe:
Top