Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

test produse PurinaOne

test produse PurinaOne
test produse PurinaOne
test produse PurinaOne

La incepututl lunii decembrie am primit un colet foarte asteptat de la Buzzstore. Asteptat, nu atat de mane cat mai ales de pisicutele mele dragalase care au putut sa profite astfel de un rasfat cu mancare de calitate de la Purina ONE. Provocarea s-a axat de fapt pe un test in test. Timp de 3 saptamani le-am hranit cu PurinaOne si a trebuit sa le observ si sa vad daca se remarca anumite schimbari in comportament sau aspect. Suntem la sfarsit de perioada de test, iata parerile mele, Sarbatori fericite si multe, multe cadouri va doresc tuturor!!!!

 

test produse PurinaOne
Pisicutele mele sunt fericite dupa 3 saptamani de mancare foarte buna de la Purina ONE. Sunt mai pline de energie, au o blana mai voluminoasa si mai lucioasa, si chiar si digestia lor s-a imbunatatit in acelasi timp. Au un apetit crescut, probabil ca recunosc deja gustul foarte apetisant al mancarii PurinaOne. Va recomand!
 
#buzzPurinaONE #ONEprovocareade3saptamani
test produse PurinaOne
To be informed of the latest articles, subscribe:
S
Buy Headphones at Cheapest Price with Amazing Quality<br /> https://seventysevenstyle.com/collections/wireless-products/products/booster-460-solo-wireless-headphone
Reply
Top