Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

Test cu produse PowerStay

Test cu produse PowerStay
Test cu produse PowerStay
Test cu produse PowerStay
Test cu produse PowerStay

Hello tuturor!  

 

Iată ca vara își intra in totalitate in drepturi si eu am avut șansa de a primi produse de top de la Avon prin Buzzstore pentru a le testa si păstra. In colet am primit:  

 

2 produse AVON PowerStay (mascara si fard de pleoape) si diverse materiale promoționale si informative 

 

Test cu produse PowerStay

Produsele sunt extrem de eficace, inovatoare, oferind un machiaj expresiv, cu personalitate si ultrarezistent. Câteva detalii despre produse: 

 
👀  Rimelul de ochi waterproof mascara PowerStay nu se întinde si nu lasă urme.  Formula sa cu colagen, proteine si aminoacizi protejează si menține culoarea genelor timp îndelungat. Peria curbata acoperă fiecare geana in parte si oferă de 9 ori mai mult volum. 

🍸Fardul de pleoape cremos PowerStay este sub forma de creion, acesta oferă o culoare intensa si uniforma. Creionul rezista la căldură, umiditate si apa timp de peste 16 ore.  

 

Test cu produse PowerStay
Test cu produse PowerStay

Produsele sunt foarte bune, mă bucur ca am avut ocazia sa le descopăr, iată ce îmi place/displace cel mai mult la ele:  

👁 Mascara PowerStay oferă de 9 ori mai mult volum prin peria sa curbata, gene bine arcuite, nelipite si rezistente la apa, căldură, transpirație... Rezista mai bine de 24H.  

✍️ Fardul de pleoape cremos PowerStay oferă o culoare puternica, creionul este ușor de aplicat si rezistent la umiditate, căldură și apa. Se poate aplica atât ca fard cât și ca un creion de ochi. Culoarea rezista mai bine de 24H.  

🌞💧🌂  In vara asta cu produsele Powerstay rămâneți feminine oriunde, la plajă sau la servici, produsele va asigura o privire accentuata și un machiaj rezistent!

Nu ezitați sa-mi lăsați feed-back dacă-l încercați și voi!  

#buzzpowerstay   

@Avonspace  

@BUZZStore

Test cu produse PowerStay
Test cu produse PowerStay
To be informed of the latest articles, subscribe:
Top