Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

test Lenor Allin1 PODS Spring Awakening si Allin1 PODS Gold Orchid + balsam

test Lenor Allin1 PODS Spring Awakening si Allin1 PODS Gold Orchid + balsam
test Lenor Allin1 PODS Spring Awakening si Allin1 PODS Gold Orchid + balsam
test Lenor Allin1 PODS Spring Awakening si Allin1 PODS Gold Orchid + balsam

Buna seara!! Iata ca am ajuns la finalul testarii  noului Lenor detergent. 

Rezultatul: rufe curate, parfum imbatator si ... timp de 4 saptamani am dat un nou parfum rufelor familiei noastre, am inmirezmat si am ingrijit hainele cu puterea de spalare a acestuia. O capsula predozata ajunge pentru aproximativ 5 kg de rufe, in cazul meu am incercat capsulele pentru rufele noastre albe, cateva prosoape, sosete, lenjerie de pat dar si pentru cele colorate, in special pentru paturi sau haine de plus. Nu numai ca rufele sunt moi si catifelate, petele cele mai dificile au disparut iar hainele isi pastreaza parfumul timp de mai bine de 12 ore de la spalare.

Balsamul Lenor este conceput sa protejeze tesaturile inca din prima zi si tehnologia Anti-Age3 prevenind semnele imbatranirii tesaturilor – pierderea culorii, a formei si scamosarea sunt unele caracteristici de care a dat dovada produsul.  

 

test Lenor Allin1 PODS Spring Awakening si Allin1 PODS Gold Orchid + balsam
test Lenor Allin1 PODS Spring Awakening si Allin1 PODS Gold Orchid + balsam
test Lenor Allin1 PODS Spring Awakening si Allin1 PODS Gold Orchid + balsam
test Lenor Allin1 PODS Spring Awakening si Allin1 PODS Gold Orchid + balsam
test Lenor Allin1 PODS Spring Awakening si Allin1 PODS Gold Orchid + balsam

Prietenii mei au testat si ei aceste produse, parerea lor a fost ca este imposibil sa nu te indragostesti de la prima utilizare de parfumul detergentului si al balsamului iar capsulele predozate le face usor de utilizat, si eficacitatea detergentului a fost dovedita chiar si pentru pete foarte dificile. Produse foarte bune Lenor Romania​ BUZZStore​

test Lenor Allin1 PODS Spring Awakening si Allin1 PODS Gold Orchid + balsam

Daca doriti si dvs sa testati produse gratuit, folositi linkul meu https://www.buzzstore.ro/referral-form/?ref=16504

#buzzlenor

#perecheaperfecta

#LenorDetergent

To be informed of the latest articles, subscribe:
Top