Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

rutina mea de azi

rutina mea de azirutina mea de azirutina mea de azi
rutina mea de azi

Chiar daca nu prea imi place sa folosesc farduri, in general, cand vine vorba de un look natural nu pot rezista tentatiei, in special daca acesta se potriveste perfect cu hainele sau cu modul in care ma simt in acel moment dat. Astazi, am avut o zi lunga in fata mea si de aceea am vrut sa o fac mai deosebita. De dimineata m-am pregatit pentru ziua la birou cu un pic mai mult fard decat de obicei si un ruj natural.

Rustita mea de la Cache-cache a venit de minune pentru cele 10 ore de servici, cu drum cu tot (inclus). Fardurile de la Yves Rocher s-au dovedit sa fie mai putin eficiente decat cele de la ELF, si chiar daca cele de la ELF sunt putin mai cu sclipici sunt totusi naturale si merg chiar si pentru birou.

Si pentru ca v-am spus ca aceasta zi este o zi mai speciala seara am fost la sala. O adevarata testare a produselor dar mai ales a noului deodorant Rexona pe care tocmai l-am descoperit si de care m-am indragostit!!! A fost extrem de eficient. Dar iata si secretul pentru care acesta m-a impresionat fara sa imi dau seama: noile deodorante Rexona cu tehnologia MotionSense contin particule care se activeaza la miscare si, astfel sunt mult mai eficiente decat deodorantele obisnuite, in plus tin mai mult si chiar e asigurat sa tina ziua intreaga!

Cititi mai multe despre tehnologia inovatoare de la Rexona pe pagina de facebook si nu uitati ca aceste deodorante se activeaza si sunt chiar mai puternice daca faceti mai multa miscare, eliberand prospetime si chiar invitandu-va la mai multa miscare .... urmati sa cititi mai multe pe ...

https://www.facebook.com/RexonaRomania

rutina mea de azi
To be informed of the latest articles, subscribe:
Top